min finaste



idag fyller min finaste älskade moa 16 och det ska firas med en hejdundrande fest och det är ju bra att jag vill förklara min kärlek med det går inte för det finns liksom inte ord för hur bra vi är. det är som att vi är skapade att vara vi för att allt stämmer, allt är så jäkla perfekt och det är så himla tydligt att vi hör ihop. och det är jättekonstigt och jättefantastiskt på samma gång. jag älskar när vi sitter hos dig och dricker te och tittar på dåliga serier och kastar oss på varandra i kyrkan och kramas och håller handen för din passar ju så himla bra i min och det är så viktigt att vi är vi och alltid kommer vara det för annars hade allting varit så fel. det bästa sättet jag kan komma på att förklara dig med är att hade inte du funnits så hade inte jag funnits. du har räddat mig så många gånger att det finns inget sätt att återgälda på och du är så fin och så fantastisk och så himla mycket på riktigt att jag blir helt pirrig. jag älskar dig moa, grattis på födelsedagen <3


Kommentarer
Postat av: moa

Tack min finaste i hela världen. Detta är så jävla fint. Du<3Jag för alltid. Och efter det.

2011-10-13 @ 18:18:44
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0